tisdag 15 juni 2010

Stockholm



Efter fredagens arbete, avslutade jag med ett glas vin på en ute servering i Stockholm tillsammans med min man och vänner. Det har varit en fantastisk helg att få umgås med sin man och vänner. Jag har verkligen tankat energi denna helg. Och jag som älskar att bo på hotel. Clarion på Ringvägen var vårt hotell i helgen. Vakna på morgonen och få en hotell frukost serverad där allt finns och det bästa är att man inte behöver duka av den från bordet som man alltid får göra hemma. Som jag alltid gör när jag är på ett hotell tittar man på gardiner och dom olika uppsättningarna Mörk läggande gardiner att dra för som sitter i en skena i taket, det är både praktiskt och snyggt. På Tygfönstret säljer vi båda. Mörk läggande tyget i 30 olika färger för 180:-/m. Och skenan som vi hallar Alex eller hotellskenan för 79:-/m. Nu kan även du får mörkt när du sover och ha det lika praktiskt och snyggt som på ett hotellrum.
Njut av den vackra tisdagen vi har i dag. / Anne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails