onsdag 16 juni 2010

Hemma på min gata i stan...



Hemma på min gata i stan så har jag det alldeles lysande bra. Så här har jag det dom vackra dagarna då jag inte arbetar. Detta reportage var med i juli numret förra året. Att få börja dagen med ett morgon dopp så här års är så härligt, och även när man kommer hem efter en arbetsdag slå sig ner vid pool kanten med ett glas rosé i handen, det är också livskvalitet Vi nyttjar poolen från 1:a maj till slutet av oktober. Med nästan 30 grader i maj så är det ljuvligt att bada. Under sommaren är det något svalare för man vill att det skall svalka när man är som varmast den där soliga dagen man är ledig på. funderar du på att bli med pool så kan jag rekomendera det. Och för dig som redan har en Njut av den.
Ha en riktigt trevlig onsdag och solen den lyser på oss i dag. / Anne






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails