onsdag 2 juni 2010

Detta hus kan bli ditt!



Detta hus kan bli ditt om du tänker betala dom 32 miljoner som priset är. Det finns sådana fantastiska hus till försäljning och till fantasisummor. Detta hus har ett fantastiskt läge med sjötomt och båtplatser för tre båtar som vara och en har en hiss så att båten inte behöver ligga i vattnet när du inte använder den. Lyx. Men jag skulle inte betala dom pengarna för inredningen. Huset invändigt andas 80-tal och Dallas. Eller vad tycker ni? Skulle jag köpa detta hus så skulle det behövas minst 10 miljoner till för att renovera insidan. Drömmar ska man alltid ha och en dröm som jag har är ett hus vid havet. Jag kommer att drömma vidare men kommer också att njuta av de hus jag har i dag.
Njut av livet och dröm vidare/Anne













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails