måndag 7 juni 2010

Ett rum utan gardiner är det tillåtet ? JA



Ett härligt rum med många fönster. I det här rummen skulle man vilja slå sig ner med en god bok när det regnar i sommar. Eller sitta här en sen sommar kväll och njuta av sitt sällskap och ett glas vin. Många frågar mig om råd när det kommer till gardiner i ett tex, sådant här dum. Oftast tar kunderna med ett kort på sitt rum och sina fönster och så ger jag ett råd. i det här rummet var mitt råd att inte ha några gardiner. Va!!! säger kunden då. Nej det är en sådan härlig utsikt och rummet ger en inramning i övrig inredning så jag tycker att det inte behövs. Skulle det förmodan vara för att solen lyser in och stör så är det rullgardiner i nischen som är mitt råd. Den syns minst när den är uppdragen.

Ta med ett kort på ert rum och önster så får du ett råd från oss på Tygfönstret
Ha en trevlig måndag och vet ni att solen lyser i dag här i Norrtälje / Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails