tisdag 1 juni 2010

Gardiner Rätt eller Fel



Vackert rum som ger mig en lugn känsla när man ser bilden, och ett färg val som är stillsamt. Det är bara en sak som stör mig. Gardinen!
Är det rätt eller fel att ha gardin i detta rum? Eller är det bara arrangemanget som är fel? Att ha gardiner ger ett mjukare intryck så det tycker jag är rätt. Det som jag tycker är fel är upphängningen. Här sitter gardinstången alldeles för långt ner, så långt ner att man ser fönsterfodret. Man har skarvat stången på flera ställen och har inte så många fästen som man skulle behöva för att få stången rak. Mitt förslag till den här kunden är att montera en skena i tak. Då förhöjer man taket och det kommer att bli en hel inramning till detta rum och en bra balans.

Njut av tisdagen vi har fram för oss. /Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails