tisdag 8 juni 2010

Detaljer i köket



Det är dom små små detaljerna i köket som gör att det blir det där lilla extra. Det svarta vitrinskåpet med en salu blandning av porslin. Något som man har ärvt eller något som man har fyndat på loppis kan pryda i detta skåp. Varför gömma porslinet när man kan låta alla se det och det blir nästan som en tavla.
Visst är den vacker dom svart vita te kopparna. Tänka att å ha dom i sitt kök på en hylla där alla kan se dom. Mortel är det en del som samlar på. Låt den stå frame som ett smycke. Min har jag ärvt av min farmor och den får stå framme i mitt kök.
Leta vad ni kan ha i era skåp och ta fram det. Allt man har ska användas tycker jag. Och varför inte dela det med era vänner nu när det kommer på alla grillmiddagar ni kommer att ha i sommar.
Ha en riktigt härlig tisdag / Anne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails