söndag 20 juni 2010

Dagen efter !!!



I dag är det dagen efter den stora dagen som var i går. I mitt hus sover man och dotter och jag njuter av mitt morgon kaffe. Visst var det vackert i går. Inte ett öga var torrt Sverige stannade som jag sa. Det var inte mycket människor i rörelse i Norrtälje stad när jag arbetade. Tror att dom var i Stockholm för att se brudparet. Man kunde känna i luften att det var kärlek och något på gång. Vilken kärlek dom har till varandra. Det bara strålar om dom båda två.
Daniels tal till Victoria var så.... underbart. Vilken prinsessa önskar inte att få sådana vackra ord från sin man.
Små ord till varandra varje dag som kommer från hjärtat, det är något som kommer att förhöja dagen och kärleken till den man älskar.
I dag blir mitt ord,
10 års äktenskap och kärleken till dig blir starkare och starkare. Puss Älskling.

Jag önskar er en trevlig söndag. / Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails