torsdag 3 juni 2010

Njut av det du har!



I går efter arbetet så njöt jag av mitt hus och min terrass I helges tvättade vi den stora terrassen som är på över 100 kvadrat, och jag piffade med det sista för att få det trivsamt. Nytt för i år är fönstren som står lutade mot vägen. Där bakom skall tomaterna växa. Jag har sytt nya överdrag på våra stolar och även dynorna har fått samma nya randning. Tyget är en markisväv som står emot fukt och regn. Tyget finns att köpa på Tygfönstret. I går visade jag det stora huset för 32 miljoner, det är mycket pengar,,,,, Men man kan njuta av det lilla extra i vardagen, så som jag gjorde i går. Ta ett glas vin och luta sig till baka i en skön stol och njuta av det man har åstadkommit för några dagar sedan, (att ha piffat på terrassen). Nu är det så ljust ute på kvällarna så ta vara på den tiden och njut av att vara uppe medans det är ljust. Det är ännu en fin dag så det blir ännu en kväll att njuta efter arbetet.
Njut av livet / Anne



Lyktorna är från Favoriten i Åkersberga.








I år har jag bara planterat vita blommor. Trädgårdsmästaren sa att det förhöjer allt runt om kring och det kan jag hålla med om.





Det gamla symaskins bortet har fått en marmorskiva på sina ben och jag har dekorerat med blommor och lyktor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails