torsdag 6 maj 2010

Sova !



Tänkte visa några vackra sovrum. Sova gör vi halva våra liv och då är det viktigt att vi har en bra säng för vår kropp men det som jag tycker är viktigt med är, att rummet i sig är ett trevligt och behaglig plats att vara på. Det är viktigt för mig vad jag har för sängkläder "påslakan", att jag bäddar sängen med mycket kuddar, har en pläd i fotändan. Jag vet inte om Ni brukar bädd med överkast? Det tycks som ha försvunnit lite. Och använder man överkast så använder man det inte över hela sängen utan som en fotpläd och upptill har man mängder med kuddar. Min farmor sa att om man inte bäddar sängen så trivs inte kvalstrena som vi har i sängen. Det var något som jag anammande tills jag flyttade hemifrån. Nu är sängen alltid bäddad.

Ha en trevlig torsdag Hälsningar Anne





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails