onsdag 5 maj 2010

Lampor



Vad var det jag skrev om tidigare? Att belysning/lampor får man aldrig för många av i ett rum. Det finns traditionella lampor och sådana som dom här som är vackra på sin plats där dom hänger. Att en lampa kan lyfta ett rum och ge en karraktär till rummet.
Jag har en ärvd kristallkrona i min matsal. Hur ser din lampa ut som hänger över ditt matsalsbord?
Mitt hus är byggt år 1900 och i den stil och inredning vi har så passar den bra där den hänger. Men tankarna har slagit mig att förändra många gånger, och ha en STOR lampa i något ut stickande tyg som gör ett konstverk i sig där den hänger. Men jag är tillbaka till min ärvda krona, den är den som jag trivs med bäst.
På Tygfönstret kan du beställa lampskärmar i olika storlekar och modeller. Så har du någon speciell lampfot som din "nya" skärm skall passa till så ta med lampfoten så hjälper vi dig med att se ut både en passande modell och väljer ett tyg av alla dom vi har på lager så att just din lampa blir unik.
Välkomna /Anne





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails