torsdag 27 maj 2010

Mitt favorit hotell




Detta är mitt favorit hotell. Wreta Gestgifveri som ligger i Ålberga några mil söder om Nyköping. Mitt ute i skogen där man tror att all befolkning tar slut ligger detta fantastiska hotel. Jag rekommenderar alla att tar en tur till Wreta. När man kommer till Wreta så infinner sig ett lung. Den vackra omgivningen gör att man bara njuter. Inredningen är något utöver det vanliga. Alla hotell rummen är personligt och olika inreda. Många gånger kan bilder vara missvisande och ge ett intryck av en fantastisk miljö och så är det inte det när man kommer. Wreta är INTE det, här är det så som bilderna visar.
Det är snart mors dag, och vad skall man kunna tänka att önska sig? Jo ett besök på Wreta står högt upp på min lista.
Jag önskar er en trevlig Torsdag /Anne



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails