fredag 23 april 2010

Vilket härligt rum



Vilket rum! Med ljus i form av fönster från alla hörn och dom vackra träden. Vist är det tillåtet att använda växter som får rummet att bli mer ombonat. Det är inte alltid så att man behöver använda gardiner för att få en hemtrevlig känsla. Att rummet har nivå skillnad gör att rummet blir ännu mer levande. fyrkantiga hus som ser ut som en skokartong och rum som inte har något som händer är inget jag tycker om.
I mitt arbete får jag möjligheten att besöka många hem för att hjälpa till med fönsterdekorationer i form av gardiner och även styla deras rum. Det har inte blivit många skokartonger som jag har besökt. Njut av det vackra vädret vi har i dag, solen som lyser och ett tunt snötäcke som ligger på dom i går gröna gräsmattorna. Jag hoppas att snön försviner under dagen.
/Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails