söndag 11 april 2010

Sollentuna Centrum



I går var jag ock min dotter Sophie och intog Sollentuna Centrum. Vilket Centrum det kan jag rekommendera alla att åka till. Till och med att man kan få med sig sin man dit. Här kan man äta en god lunch i deras saluhall där det fanns olika trevliga små restaurnager. Om man inte kommer överens om vad man ska äta kan man alltid besöka deras food center och sitta i deras stora vinterträdgård. När man går i centrumet så ser man inte slutet på den "gatan" vilket gör att det blir spännande och vad är det som kommer runt hörnet. Efter en liten promenad på en av "gatorna" så kommer ett café, så där lägligt efter att ha avnjutit en god lunch. Trevligt! och skulle manen inte vilja gå vidare så är det bara för honom att sitta kvar medans man själv går vidare. Detta centrum hade en lugn och trevlig miljö som jorde att om man inte var på shopping humör så blev man det. 2 tim fri parkering och det var ett p-hus där det var gott om plats. Men takhöjden var endast 2,10m då jag bor på landet har man en bil som är 4xW för att ta sig fram på ett säkert sätt var det på håret att jag kom in i garaget.
Har ni inget bättre för er i dag en söndag då vädret i roslagen inte är så trevligt så gör ett besök i Sollentuna Centrum.
vi ses kanske där!! /Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails