torsdag 29 april 2010

Vilken dag!

Vilken dag! den bara for förbi i 180. Vi skyltade om i butiken med nyheter som har kommit. Det marina temat har nu kommit till Tygfönstret. Vi är en sommar stad och har många gäster under sommaren. Norrtälje tre dubblar sitt invånarantal under sommaren. Många har hus vi havet och då är det marina stort hos oss.
Från om skyltning till en föreläsning. Ola Skinnarmo var på Roslagens Sparbank och föreläste om att ingen ting är omöjligt. Och så är det. Om man säger till sig själv att det här kommer jag att klara så gör man det. Han gav sådan energi och som han sa "kan han så kan du". För mig förmedlade han inte att jag skulle skida över Grönland som han har gjort. Utan att jag kan om jag sätter mål med det jag vill genomföra. "Ingenting är omöjligt" Jag rekommenderar er att lyssna på Ola när han är i din närhet och föreläser.
Jag önskar er en trevlig torsdag / Anne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails