måndag 26 april 2010

Så var måndagen till ända!

Visst går dagarna fort fram, och nu är även denna dag måndag snart slut. I dag har jag jag varit på ett besök hos en familj, (dock inte i detta hem som är på bilderna)och det är alltid lika roligt att få se hur andra har det. Man är alltid lika sprudlande glad och idéerna haglar över än när man går där ifrån. Tankar om hur man skall styla deras fönster, vilka färder och vilka uppsättningar som kan passa deras önskemål samt behov. Sedan finns det hem som man bara kommer in i och känner en känsla av ro. Detta hem var just ett sådant som jag hittar harmoni och ett lugn i mig. Det bästa var hissgardiner i dom här fönstren tycker jag. Långa längder hade blivit FÖR mycket. Dom har så vackra tavlor med "rätt" belysning, färger på anndra textilier som ger det varmt och ombonat.
Ibland är det "enklaste" det vackraste.
/Anne










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails