tisdag 6 april 2010

Har du putsat fönsterna i helgen!!


Han du putsat fönstrena i helgen!!
Jag han inte det!! Jag vet inte om det var med flit. Det finns nog inget som är så tråkigt som att putsa fönster. Jag som har sådan äldre fönster med rinande glas så det gör ingen störe skilnad om det är putsat eller inte. Jo... det är klart att något bättre blir det. Jag putsade fönstrena på butiken i förra veckan och det var riktigt roligt. Där har vi STORA fönster och har man riktiga verktyg och får instruktion av ett proffs min kolega Anna-Karin så var det riktigt roligt.
Om man nu har putsat fönstrena i helgen så är ju frågan om man har tänkt på nya gardiner eller om man tänker hänga upp dom äldre som förmodligen har hängt med några år!
I dag skyltar vi om alla våra fönster, det kommer att vara mycket nytt med många härliga färger och mönster. Ni är varmt välkomna in för att inspereras dåde om man har putsat sina fönster eller som jag inte.
Välkomna in / Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails