torsdag 18 november 2010

Snö ute



När jag slog upp ögonen i morse så var det vit ute. SNÖ.... vad vackert. Men den får nog inte ligga så länge. Min dotter blev glad då hon älskar snö. "Men det måste komma mer snö mamma om jag ska kunna åka skidor här hemma". I dag åker hon med sin far upp till Vemdalen för att åka skidor. Träningsläger. Det ser hon framemot. Själv ska jag arbeta hela helgen och får njuta av den snö vi har här i dag i Norrtälje.

Njut av snön, för er som har de. Den kan ge en liten för känsla av julen som snart står för dörren.
Välkomna in till Tygfönstret för att få mer av julkänslan.

Anne




Sophie från föregående år. Jag hoppas att jag får nya bilder på henne med den nya fartdräkten, den är ur tuff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails