fredag 22 oktober 2010

Vilken morgon !



Så här såg det ut när jag åkte till Tygfönstret i dag. Det var SNÖ och det var MYCKET SNÖ. Visst är det vackert! Snön medförde ett dåligt väglag. Då min resa till jobbet brukar ta ca 15 min så var resan i dag 45 min. Ja halt var det minsta. Jag tror att jag kunde räkna till att 8 st bilar låg i diket. I dag var jag glad av att ha en 4 x4 driven Jeep. Den skulle jag inte vilja vara utan en sådan här dag.



I eftermiddag tar jag min Jeep och gör ett besök i Stockholm med min älskade man. Vi kommer att vara kvar i staden över helgen. En riktig kvalitets tids helg ska det bli. Och jag som älskar att bo på hotell. Jag säger bara "FRUKOST" det är såååå trevligt och gott.

Jag vill önska Er alla en trevlig helg och ta vara på den, njut av de väder ni har och gör det bästa av helgen.

Anne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails