fredag 3 september 2010

7 underbara dagar



Detta var 7 dagar som var efterlängtat och jag njöt. Att få fara med familjen, min mor & far och så min dotter var mycket trevligt. Att min far är 67 år och lär en lekfarbror är beundransvärt Att få se sin dotter umgås med sin morfar och tycker att det är roligt, man kan se i båda deras ögon att dom båda njuter av respektive sällskap. Som min far säger "att dessa stunder med Sophie är något som jag kan minnas när jag sitter i himlen". Det är så att man blir rörd. Vem kommer inte att minnas dessa 7 dagar.
Det ända som saknades var min älskade man. Är man egen företagare i event branschen med många kick offer så här års så får man stanna hemma. Men nästa resa tar vi med honom med.

/Anne









Solen går upp kl: 06,00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails