fredag 6 augusti 2010

En under bar dag i Trosa



En underbar dag tillsammans med dottern i den vackra sommarstaden Trosa. Varför valde vi just trosa en sådan dag som denna. Jo,, Min man var och tävlade i lerduveskytte i Trosa den här dagen så då passade vi på att vara turister. Dottern och jag njöt av det vackra vädret som Trosa visade upp, och en underbar lunch på Fina Fisken. Stekt strömning är en klassiker. Vi besökte även Marsipangården och njöt av en god kaffe och godsaker efter lunchen. Att alla butiker håller öppet alla dagar under sommaren var för mig en lycka. Vi han med och shoppa lite med. Två par skor till mig och en vacker salladsskål. Jag kan verkligen rekommendera att ni gör en dags utflykt till Trosa. Och för er som önskar njuta längre kan jag rekommendera att ni tar in på Hotell Bomans. Dom har så vackra rum, jag hela hotellet är en klass för sig.

Ni som har några dagar kvar på er ledighet njut av den. Och ni som arbetar precis som jag, önskar jag en trevlig fredag. / Anne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails