tisdag 13 juli 2010

Vilken Måndag



Vilken måndag jag har haft. Det finns fotbolsänkor och det finns storting änkor. Min man har varit med landslaget i Sporting (lerduve skytte) till England för att tävla i VM. Jag kallar mig sporting änka då min man är förbundskapten och reser mycket i denna sport. I går kom han hem och vi hade en trevlig kväll hela familjen. Jag är så glad över att han har kommit hem. Givetvis var datorn framme då det skulle svaras på e-post om hur tävlingen slutade yill dom olika joutnalisterna. Min man var 6 duvor från final i sin klass, inte illa. Att bara få njuta av familjen och tillåta sig ett glas vin på en måndag är livskvalitet tycker jag. Mer av det önskar jag i sommar då jag arbetar hela sommaren.
Det är lika varmt i dag och det var som någon sa att "När jag stog på taket i februari i 15 minus grader och skottade snö så längtade jag till den varma sköna sommaren. Och nu när den är här får jag inte klaga över värmen. "
Visst är det så.

Jag önskar er en trevlig dag och njut av solen och dom härliga kvällarna som bjuds.
/Anne







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails